من از، از دست دادنت واهمه دارم


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

کج خلقی هایم را جدی نگیر

کمی درکم کن

من از، ازدست دادنت...

رفتنت...

ترک شدن...

واهمه دارم :-( 

 

کمی حواسم را با عشق پرت کن

کمی مرا نگاه کن

دستانم را بفشار

 

ببین...

من دوستت دارم

کمی درکم کن :'( 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 2 بهمن 1394برچسب:من از، از دست دادنت واهمه دارم,ساعت 16:36 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak